Adatvédelmi szabályzat

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. t

Az ide vonatkozó jogszabályokat megtalálja az Adatvédelmi szabályzat menüpont alatt. 


Ezen dokumentum tartalmazza adatkezelési irányelveinket és adatkezelési nyilatkozatunkat is.


A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!




A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:




1.    Üzemeltetői adatok, információk


2.    Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása


3.     A kínált termékek kategória besorolása


4.    Rendelési információk ismertetése


5.    A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk


6.    Rendelés lépéseinek bemutatása


7.    A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése


8.    Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása


9.    Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése


10.  Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan


11.  A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató


12.  Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás


13.  Adatkezelési nyilatkozat


14.  Jogorvoslati lehetőségek


15.  Egyéb rendelkezések, információk


16.  Elállási/felmondási nyilatkozatminta


17.  Útmutató az elállási/felmondási mintatájékoztató kitöltéséhez


1. Üzemeltetői adatok, információk




Cégnév: Antóniné Bokodi Edit


Székhely: 5000 Szolnok, Kossuth Lajos út 18


Panaszkezelés cím: 5000 Szolnok, Kossuth Lajos út 18


Adószám: 64042831-1-36


Szerződés nyelve: Magyar


Elektronikus levelezési cím: [email protected]

Telefonos elérhetőség: 06 (20) 226 6501 

                                          06 (56) 441 098

Megrendelések feldolgozása: hétköznapokon történik feldolgozása 8-18 óra között


Megrendelések teljesítésének átlagos ideje munkanapban megadva: A megrendelés teljesítése amennyiben raktárkészletről azonnal elérhető 1-3 munkanap.


Webáruház domain: www.antonyfahion.hu


Szállítási partner, partnerek megnevezése: dpd futárszolgálat




2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre


Termékkörünk:  Női ruházat


 


3. A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:


Női ruházat


A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. 


Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!




4. Rendelési információk


Az online vásárlás csak regisztrációval és vendég felhasználóként is lehetséges. Telefonon, vagy e-mailen történő vásárláshoz regisztráció nem szükséges.




5. A megrendelések feldolgozása




A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8-18 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.


Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mailen vagy telefonon visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-3 munkanapon belül történik, amennyiben a megrendelt tétel nincs raktárkészleten, úgy 15-30 munkanapon belül tudunk szállítani. Az esetlegesen hiányzó tételekről részletes információt adunk a rendelés feldolgozását követően, erről e-mailben pontos tájékoztatást küldünk. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.


Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk, ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeken.


Megrendelés visszaigazoló e-mail feladó név: Antony Fashion


Megrendelés visszaigazoló e-mail küldő cím: [email protected]


 


6. Rendelés menete




1.    A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba


2.    Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Ha módosítja a megvásárolni kívánt mennyiséget, a mennyiség módosítását követően kattintson a kosár frissítése gombra.


3.    Szállítási / fizetési mód kiválasztása.


4.    Megrendelés


5.    Szállítási / Számlázási, illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már regisztrálta magát, akkor be tud lépni./*


6.    Fogadja el a rendelési feltételeket a jelölőnégyzet bejelölésével, miután megismerte annak tartalmát.


7.    Az adatok megadását követően a “Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével kapcsolatban


Szükség esetén ezen az oldalon módosítani tudja a megadott adatokat, illetve visszaléphet a kosár tartalmának módosításához is. A megrendelés elküldését követően ügyfélszolgálatunkkal történő kapcsolatfelvétel útján tudja módosítani a megrendelés adatait.


8.    A megrendelés elküldését követően a megadott e-mail címre visszaigazolást kap a megrendelés rendszerünkbe történő beérkezéséről.


9.    A beérkezett megrendelését e-mailben vagy telefonon minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat!


*Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.


Kérjük kiemelten ügyeljen az elérhetőségi adatok pontos megadására. Rosszul megadott e-mail cím esetén a visszaigazolást nem tudjuk kézbesíteni a megrendelés beérkezéséről. Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja a visszaigazolást ellenőrizze a SPAM – levélszemét mappákat is. Hibásan megadott telefonszám esetén nem tudjuk felvenni a kapcsolatot. Pontatlanul vagy hiányosan megadott kapcsolatfelvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet.


Megrendelését telefonon keresztül is leadhatja normál díjas telefonszámunkon. Telefonon történő megrendelés leadása nem jár plusz díjjal.




7. A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja




A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. A garancia a számlával érvényesíthető. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!


Biztosítunk lehetőséget a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére, banki átutalással, bankkártyás fizetéssel és utánvéttel.




8. Házhoz szállítás, információk




Webáruházunk megrendeléseit Magyarország teljes területén a GLS futárszolgálat kézbesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárunk kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!




9. Házhoz szállítás díjszabása




Magyarország egész területén az alábbi díj érvényes: bruttó 990 Ft. Külföldre szállítandó rendelési igényre egyedi ajánlatot készítünk.




10. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan




A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!




11. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató




1. Kellékszavatosság


Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?


Ön a Antóniné Bokodi Edit E.V. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.


Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?


Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.


Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?


Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.


Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?


Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.


Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?


A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Simon Norbert E.V. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.




2. Termékszavatosság


Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?


Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.


Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?


Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.


Milyen esetben minősül a termék hibásnak?


A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.


Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?


Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.


Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?


Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.